مجله و پادکست

درد نعمت است


درد نعمت است

هیچ وقت سردردهای کودکیم را فراموش نمی کنم، من از بدو تولد تا سن 18 سالگی به گونه نادری از میگرن مبتلا بودم که درصد پایینی از کودکان ممکن است از آن رنج ببرند.

روزهایی را که باید مثل تمام پسر بچه ها بازیگوشی می نمودم، همیشه سر درد داشتم. پدر و مادرم نگران حال من بودند و من را به دکترهای مختلفی نشان دادند.خوشبختانه با کمک آنها و دارو و درمان هایشان ، سردردهایم قابل تحمل تر شدند. اما همین شرایط بحرانی دوران کودکیم وتا قبل از 18 سالگی وقتی با شور و شوق من برای زندگی و انرژی خاص آن سن هر کودکی و نوجوانی درآمیخت.به هر سختی که بود برای هدفهایم تلاش کردم ، سعی کردم استقلال مالی داشته باشم و به ورزش مورد علاقه ام پرداختم و...

مادرم همیشه سعی داشت مرا متوجه اصل زندگی کند و مهربان بودن با دیگران را به من بیاموزد، گاهی اوقات هم که من از سر درد مینالیدم خطاب به من می گفت این درد ممکن است موهبتی بزرگ برای تو باشد ، البته من تا سن 18 سالگی معنی این را متوجه نشدم!!!

تا اینکه بعد از تولد 18 سالگیم و طبق وعده دکترهایم ، یکروز متوجه شدم مدتی است دیگر سر درد ندارم، و رفته رفته متوجه شدم که دیگر خبری از میگرن نیست.

اتفاق بزرگ رخ داده بود،بله درست فکر می کردم همه چیز به اتمام رسیده بود و روز موعود برای نهایت لذت بردن از زندگی فرا رسیده بود.

اینها را برایتان تعریف کردم که بگویم به قول مادرم درد را می توان نوعی نعمت و موهبت دانست ، درد همان هشدار بدن ماست برای نشان دادن خطری که از درون سلامت ما را تهدید می کند. که ممکن است عفونت دندان ، درد کلیه،عفونت چشمی و... باشد.

راستی یادم رفت بگویم که از سن 18 سالگی به بعد و درست روزی که فهمیدم سر درد میگرنی تمام شده با خودم عهد بستم که تا روزی که زنده ام حس و حال آن روز را از یاد نبرم و از لحظات زندگی بدون سر درد و حالت تهوع بهترین استفاده را ببرم،گویی تولدی دوباره را تجربه کردم. و اکنون من sam یک پسر که 18 سال و حدود 240 هفته سن دارم،در حال نوشتن این مقاله هستم. و شاید این مفهوم سخن مادرم باشد.

حال اگر شما و یا عزیزانتان به هر دلیلی دچار درد یا بیماری هستید ، ما در زیبا بن به شما کمک خواهیم کرد که این نشانه به سلامتی شما منجر شود.

به ما اعتماد کنید و خیالتان از هر جهت آسوده باشد و خودتان را دستان شفا بخش و مهربان پزشکان سرزمینی که کودکیم را نجات دادند بسپارید.

درد نعمتی است که باعث می شود قدر سلامتی خود را بدانیم واز آن مراقبت کنیم. وبرای همیشه داشتن حال خوب و احساس طراوت و تازگی به رنگ سنگ آکوامارین را با خود داشته باشیم،پس بیایید تا کار از کار نگذشته چاره ایی بیندیشیم.

senatakhfif.com از قبل تمام نیازهای شما را می داند و به شما  در حفظ سلامت و زندگی سالم کمک خواهد نمود .البته به قول یک ضرب المثل ایرانی "سری که درد نمی کند را دستمال نمی بندند" و اگر در سلامت کامل هستید برایتان آرزوی سلامتی بیشتر داریم.

فراموش نکنیم که درد همیشه نشانه زنده بودن است ولی یاس و نا امیدی هرگز

نویسنده : بی نیاز اول

نویسنده ارشد سنندج تخفیف